Esperanto NOTI ,noticias,diario,seleccion ,legazcue, novajoj , jurnalo , selektado, traduccion automatica NO PONEMOS COOKIES
Esperanto - Wikipedia, la enciclopedia libre
https://es.wikipedia.org/wiki/Esperanto
El esperanto es una lengua auxiliar cuya base fue creada por el oftalmólogo polaco L. L. Zamenhof en 1876 como resultado de una década de trabajo, con la ...
Hablado en: Todo el mundo Regulado por: Akademio de Esperanto
Creado por: L. L. Zamenhof Oficial en: Ningún país, pero usado ofici...
Esperanto - Wikipedia, the free encyclopedia
https://en.wikipedia.org/wiki/Esperanto
Traducir esta página
Esperanto is a constructed international auxiliary language. It is the most widely spoken constructed language in the world. The Polish ophthalmologist L. L. ...
Created by: L. L. Zamenhof Early forms: Proto-Esperanto: Esperanto
Setting and usage: International auxiliary ... Writing system: Latin script (Esperanto a...
domingo, 15 de enero de 2017
desire,Por aliaj uzoj de ĉi tiu termino, vidu Deziro (malambiguigo). Deziro diras la deziron satigi guston. Agreeableness movigxantajn niaj sensoj,
INTER #yaestarde kaj # akceptas, estas atendo Estoyaqui neniun deziron aŭ kapricon, nek pasioj ----------------------------- LA NATURO abomenas malplenon en la fizika mondo -------------- NO malplena aŭ nENIO plenigas tuj, NO nENIO eSTAS LOST, lA SOCIA mONDO kIU ESTOS TRANSFORMA.EN SEVILLA perdi vian seĝon, la kadavro kaj FUMO Gets ASH, PROPERTY iĝas ĈIUJ restas HERENCIA.SIEMPRE Legazcue leon .......................... .................................................. .................................................. deziro .....-------
Por aliaj uzoj de ĉi tiu termino, vidu Deziro (malambiguigo).
Deziro diras la deziron satigi guston.
Agreeableness movigxantajn niaj sensoj, ĉu per enkanaligante aŭ motivita de pasintaj spertoj, aŭ reto korpo reflekto, ĉu per materiaj objektoj, nome de personoj aŭ afecciones.
Tiras la fina rezulto de emocio origino induktita de variado de la duona. La kaŭzo-efiko ĉeno kiu respondas estas: Emocio? Sentante? Deziro.
Ĉiun deziron antaŭas senton, oni povas diri ke la seksa deziro estas antaŭita per sento de altiro: Nuna sociaj normoj faras neebla por tiu frazo estas ĉiutaga, precipe la timo de malakcepto. Tamen, la deziro de la speco-ĉu sea- kaj kontento estas parto de homa naturo. Kontentigi la dezirojn konvene implikas la uzon de empatía por eviti atakon, kaj tial provoki perfortan respondojn en personoj, taŭge stimulitaj, ili koincidas sen problemoj.
Enhavo [kaŝi]
1 Cupiditas
1.1 cupiditas en San Agustín
2 animo estas en la cerbo
3 Referencoj
4 Vidu ankaŭ
5 Eksteraj ligiloj
Cupiditas [redakti]
Cupiditas estas latina vorto kiu signifas deziron, sento kiu motivas la volo por ekposedi la eron vi deziras. La deziro estas funkciigita per unu aŭ pli sentoj kaj / aŭ bezonoj, prenante la individuo al malsamaj emociaj statoj de konscio. En iuj kazoj gvidita de emocioj individua ricevas kion li volas nekonsiderante la sekvoj de agoj prenitaj, en aliaj la deziro pelas la individuan fari grandajn oferojn neprofitema renkonti tiun bezonon, kiam vi ne get dezirata fiasko kondukas al stato de frustración kaj existencial malkontento, sed kiam vi ricevas senton de kontentigo kaj pleneco kreas stato de feliĉo.
Cupiditas en Sankta Aŭgusteno [redakti]
Laŭ Aŭgusteno, la originala determino de esti estas reveni al la Kreinto. Tia reveno estas farita tra la amo de la mondo, kio laŭ Sankta Aŭgusteno ne estas elekto, ĉar la mondo estas ĉiam tie kaj ĝi estas natura por ami lin. Laŭ Sankta Aŭgusteno, "ekzistas neniu, kiu ne amas, sed ekzistas tiuj kiuj pridubas kion ami". La kompreno de Dio kiel Kreinto kaj la mondo kiel eterneco kondukas al Caritas (bonfarado). Tamen eblas preterlasi la turnon kaj konfuzi eterneco kun la tempa mondo, en kiu kazo altiris avareco, concupiscentia aŭ cupiditas.1
La animo estas en la cerbo [redakti]
En sia libro La animo estas en la cerbo, diras Eduard Punset2:
Deziron prenas nin el ni mem, desubica ni, ŝosoj kaj projektoj, igas nin troa, kaŭzas al ni vivi en improvizaĵo, malordo kaj kaprico, altaj esprimoj de libereco prenita al paroksismo. Deziro asertas vivo, plezuro, mem-plenumo, libereco. Iuj planas siajn vivojn, dum aliaj loĝas en la ritmo ili deziras. La neceson vivi kaj fari ĝin sia maniero. Tial ilia membiografioj estas pli priskriba ol klariga, kiel iliaj vivoj ne tiom la rezultojn aŭ objektivoj devas esti renkontita, sed al la sama procezo imanenta sento de vivantoj. Kaj tiu procezo, unu maniero aŭ alia, ĝi ĉiam metas la deziro. Dum la deziron oozes necerteco pri la itinero, multaj personoj sekureco garantiojn kiel al la ŝtupoj prenitaj. Bone komprenis la deziron ne malhela, konfuza kaj stulta voĉo, sed - en matura persono - estas brila, klara kaj inteligenta. Emocioj estas la bazo de la deziroj kaj inteligenteco laŭdire estas emocia. Vidita tiel, la deziro iĝas la reprezentanto por si.
Referencoj [redakti]
Malantaŭen supren? Arendt, Hannah, 2001. La koncepto de amo en Sankta Aŭgusteno. Ed. Renkonto
Malantaŭen supren? Eduard Punset, La animo estas en la cerbo. Radioterapio maŝino pensado. ISBN 84-03-09737-9.
Vidu ankaŭ [redakti]
libido
kontenton
[Redakti]
Vikivortaro
.................................................. ..........................
mia teksto "" paradigmoj "estis inkludita en bibliografioj de Vikipedio,
Ankaŭ teksto estas eble mia plej citita ...---------------------------
BETWEEN #yaestarde and # I accept, estoyaqui there is a wait without desires nor whims, nor passions ----------------------------- LA NATURE HATES THE EMPTY -------------- IN THE PHYSICAL WORLD THERE IS NO VACIUM AND NOTHING, INSTANTLY FILLS, NOT LOST ANYTHING, IT IS TRANSFORMED IN THE SOCIAL WORLD THE ONE WHO IS GOING TO SEVILLE LOSES YOUR CHAIR, THE CADAVER COMES ASH AND SMOKE, THE PROPERTY BECOMES INHERITANCE. ALWAYS REMAINS ALL leon legazcue .......................... .................................................. .................................................. .....-------Wish
For other uses of this term, see Desire (disambiguation).
The desire is said of the yearning to sate a taste.
The pleasantness that moves our senses, whether by channeling, or motivated by past experiences, or by net body reflex, either by material objects, by knowing, by people or affections.
Desire is the final consequence of the emotion induced in origin by the variation of the medium. The chain of cause and effect that corresponds to it is the following: Emotion? Feeling? Wish.
Each desire precedes a feeling, it can be said that sexual desire precedes a feeling of attraction: Current social norms make it impossible for this phrase to be of daily use, especially for fear of rejection. However, desire - whatever it is - and its satisfaction, are part of human nature. Satisfying desires adequately implies the use of empathy to avoid aggression, and consequently, provoke violent responses in people who, properly stimulated, would access without problems.
Contents [hide]
1 cupiditas
1.1 The cupiditas in San Agustín
2 The soul is in the brain
3 References
4 See also
5 External links
Cupiditas [edit]
Cupiditas is a Latin word that means desire, a feeling that motivates the will to want to possess the object that is desired. Desire is nourished by one or more feelings and / or needs, leading the individual to different states of emotional awareness. In some cases the individual guided by the emotions obtains what he desires regardless of the consequences of the actions performed, in others the desire impels the individual to make great selfless sacrifices to satisfy that need, when the desired result is not achieved, failure leads to A state of frustration and existential dissatisfaction, but when you get it a feeling of fulfillment and fulfillment creates a state of happiness.
The cupiditas in San Agustín [edit]
According to Augustine of Hippo, the original determination of the being consists in the return to the Creator. This return is realized through love of the world, which according to St. Augustine is not an election, because the world is always there and it is natural to love it. According to St. Augustine, "there is no one who does not love, but there are those who wonder what to love." The understanding of God as Creator and that of the world as eternity leads to the face (charity). However, it is possible to miss the turn and confuse eternity with the temporal world, in which case it is incurred in greed, concupiscentia or cupiditas.1
The soul is in the brain [edit]
In his book The soul is in the brain, Eduard Punset2 states:
Desire takes us out of ourselves, disturbs us, shoots us and projects us, makes us excessive, makes us live in improvisation, disorder and caprice, maximum expressions of freedom led to paroxysm. Desire claims life, pleasure, self-realization, freedom. Some plan their life, while others live it at the pace that makes them want. The desire to live and do it your way. That is why his autobiographies are more descriptive than explanatory, because their lives are not so much due to the results or objectives fulfilled, but to the meaning inherent in the same process of living. And this process, in one way or another, is always established by desire. Although the desire overflows with uncertainty about the itinerary, many people guarantee the safety of the steps taken. Well understood desire is not a dark, confused and stupid voice, but - in a mature person - it is luminous, clear and intelligent. Emotions are at the base of desires and intelligence is said to be emotional. Seen in this way, desire becomes the mouthpiece of oneself.
References [edit]
Go back up ? Arendt, Hannah, 2001. The concept of love in St. Augustine. Ed. Encounter
Go back up ? Eduard Punset, The soul is in the brain. Radiography of the thinking machine. ISBN 84-03-09737-9.
See also [edit]
Libido
Satisfaction
External links [edit]
Wiktionary
.................................................. ..........................
My text "" paradigms "was included in Bibliographies of Wikipedia,
It is also perhaps my most quoted text ...
Traductor de Google para empresas:Google Translator ToolkitTraductor de sitios
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario